Home Konsumentenheten forum MySafety BLEV LURAD PÅ INFORMATIONEN! Svar till: BLEV LURAD PÅ INFORMATIONEN!

Pontus
Gäst

Vilket skydd? Finns för de första inget som heter ID-skydd så bara det är felaktig information redan där Daniella, och sen så värför ska jag ens behöva betala Mysafety pengar för en ID försäkring när det redan ingår i min hemförsäkring som t.o.m betalar ut ett större belopp vid eventuell ID-kapning än vad MySafety gör. Så kasta detta bluffföretaget i sjön, och satsa på dem riktiga bolagen som jag nämnde förut.

1. ProtectMe, en ID-BEVAKNING som täcker alla nyckelområden över hela internet för 99kr / månaden.
Skickar LARM via SMS vid avikande beteende. Funkar jättebra för mig iallafall, fått larm vid kreditupplysniing gjort av mig utomlands.

2. Svensk Säkerhetstjänst: Vet inte så mycket om just dessa men det står såhär :
“SST spärrtjänst förmedlar trygghet, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan med personlig service vart man än befinner sig i världen. Med SST spärrtjänst kan ni registrera ett obegränsat antal kreditkort, kontokort, bensinkort och id-handlingar. I tjänsten ingår även mobilspärr vilket innebär att vi spärrar både abonnemanget samt telefonen så den blir obrukbar för tjuven.”

3. KeyCode: Inte läst så mycket om dessa, men dem ska också ha en full ID-bevakning fast endast emot svenska upplysningsföretag.

KASTA MYSAFETY